torsdag 21 oktober 2010

Mera trams


Sudden Impact by ~Udapruda on deviantART

Även animeringskursen där vi lär oss animera i Flash är igång! I veckan hade vi laborationen med ljud och frame-to-frame-animering där uppgiften var att göra en lyp sync samt att något mer än munnen skulle röra sig. Jag kunde inte motstå frestelsen att göra en jättetramsig Clint Eastwood-grej.

Det ska bli riktigt roligt att försöka sig på att göra en lite längre film sedan som avslutningsprojekt.

Klickar ni på bilden kan ni se den. Om och om igen. (Fungerar inte sidan, så uppdatera bara).

3 kommentarer:

  1. kul :D

    Men vart ska jag köpa från? Är ju n00b.

    SvaraRadera
  2. Kikade in på den sidan tidigare :) Hittade dock en bräda som jag tror jag vill ha. Suttit på många forum och den här verkar vara en ganska bra allround och bra kvalité http://www.kahalani.se/product_info.php?cPath=31_223_199&products_id=1370

    SvaraRadera
  3. Ska jag ändå köra en sån i framtiden är det lika bra att börja svårt, kommer ju antagligen ha lättare att anpassa mig efter bräda sen isf :)Kan inte sluta längta till våren nu!:D

    SvaraRadera