torsdag 24 februari 2011

Nalle har ett stort fult hus

I och med att det inte blir sådär jättemycket ritande, utan mest researching och skrivande inför mitt projektarbete (som kommer att bli någon sorts filosofisk utforskande serie titulerad "A priori") tänkte jag visa en lite äldre serie jag gjort - Nalle har ett stort fult hus. Serien är gjord som en parodi på moralkakebarnprogrammet Nalle har ett stort blått hus (och i synnerhet en viss episod som hette "Share, Bear") för att jag verkligen inte kunde med den skiten när jag var liten. Visst är serien fem år gammal och teckningsmässigt ganska ful, halvdant textad och skulle helt klart kunnas göra bättre - men ni får ha överseende med det.

Och här är alltså vad som skulle kunna hända om Nalle vaknade på fel sida en dag...
 



4 kommentarer:

  1. Ne va lajbans :) första rutan tyckte jag riktigt mycket oM!

    SvaraRadera
  2. Haha, fortfarande grym :) Du borde lägga upp Moomin Mayhem också om du får tid!

    SvaraRadera
  3. Haha så skön parodi på barnprogrammet :P

    SvaraRadera
  4. Tack hörni! :D Ja, det kanske jag borde Johanna? Tyvärr är den ju fortfarande inte riktigt klar, men jag har mer än vad jag visat på dA klart, dock...

    SvaraRadera