onsdag 7 december 2011

Sämst på att uppdatera

Och när man griper om dasset som en chaffis sin ratt, och suckar matt - ja då vet man att..?

Ja visst fan är det jul igen. Och säkert jag bjuda på något deprimerande julkort framöver, men först tänkte jag bara ladda upp den här lilla grejen som jag slängde ihop väldigt snabbt i ett rollspelsrus man får som spelledare när man förbereder sig för ett äventyr.


Affischen är gjord som en liten teaser för rollspelsföreningen inför vad som komma skall - för i jul ska det äntligen bli av att få testa Järnringens Coriolis med det gamla gänget, som alla återvänder hem från allt mellan Haparande och Glasgow, hemma i väst - och det ska minsann bli lajbans. Och till mina många rollspelsgrupper i Gävle: jag hoppas att vi skulle kunna dra ihop någonting i januari/februari sedan när allt julstök och kurser och grejer är över!

För övrigt är jag också sämst på att uppdatera min blogg. Förlåt.

2 kommentarer: