fredag 5 oktober 2012

Den nya vågen


Ignorismen är på frammarsch! Vanliga ismer får passa sig!

4 kommentarer:

  1. Så jävla bra. Dina bilder blir bättre och bättre också. SJUKT hög nivå på Eviggeten hittills! Keep it up :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du fattar inte hur glad jag blev för den kommentaren, Martin! Tack så mycket! :D Just den här kan jag tycka har lite textproblem (ett typo i första rutan såg jag o jävligt hopaklämt i tredje) så då är det extra roligt när det går hem ändå!

      Tack igen!

      Radera
  2. Haha! Skitbra! Mycket text, men det är ju en del av formatet. Du har fått till karikatyren riktigt bra! Jag såg direkt att det var han innna jag började läsa!

    En lite faktamiss dock: Lambertz var justitiekansler fram till 2009 då han blev Domare i HD. Inte för att det gör saken bättre man ändå...


    Hitlergrejen är ju helt underbart rolig! Jag måste läsa mer om det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den här blev extremt texttung - men så får det bli ibland! Och kul att du diggade karikatyren - var inte säker på att den skulle gå hem!

      Ja jävlar, det har du rätt i - tack för påpekningen! Hehe, kanske gör det faktiskt han inställningen ännu sämre...

      Visst är den fantastisk? Det är ju dock sjukligt ignorant mot alla offer att öppna en klädkedja i en massmördares namn. Men samtidigt ett marknadsföringsmässigt genidrag - nu vet ju snart hela världen om det... Dock kan man ju hoppas att inte så många HANDLAR bara för det.

      Radera